دانلود کنسرت های کمیاب سیاوش قمیشی

با عرض سلام خدمت تمامی دوستان عزیز بنده در وبلاگ قبلی خودم که مسدود شد شروع به انتشار کنسرتهای کمیاب از استاد کرده بودم که  با مسدود شدن وبلاگ سیاوش کد .بلاگفا.کام نتونستم باقی فایل ها رو بار گذاری کنم اما هم اکنون میتوانید فایل ها را از وبلاگ پشتیبان ما دانلود کنید به زودی باقی کنسرت ها رو هم در همین وبلاگ قرا خواهم داد. با تشکر حامد صواعی.   

 

 

 سایز اصلی عکس بالا

 

برای دانلود فایل ها به ادامه مطلب مراجعه کنید.

دانلود آهنگ غریبه اجرا شده در کنسرت

 

 

 

----------------------------------------------------- 

 

دانلود یکی از کنسرت های استاد در دبی ( فایل صوتی ) 

 

قسمت اول: 

 

قسمت دوم: 

 

قسمت سوم: 

 

--------------------------------------------------------- 

دانلود چند کنسرت استاد در شهر های مختلف جهان ( فایل صوتی به صورت گلچین )  

 

 

---------------------------------------------------------------- 

دو اجرا از بی سرزمین تر از باد استاد 

اجرای اول: 

 

اجرای دوم: 

 

------------------------------------------------------- 

یک اجرا از فرنگیس  

  

 

 

منتظر فایل های بیشتر باشید...

نظرات 2 + ارسال نظر
مینا چهارشنبه 22 دی 1389 ساعت 08:51 ب.ظ




سلام دوست عزیز
پیشنهاد میکنم عوض کنی قالب وبلاگت را
البته هر طور صلاح میدانی اما یک نگاه انداختن به قالب های زیر ضرر ندارد به خصوص قالب اولی که خیلی به وبلاگ شما می آید
http://www.icnd.ir/pages/template
http://icnd.ir/1389/10/21/post-63/

حسین جمعه 6 اسفند 1389 ساعت 04:17 ق.ظ

دمت گرم کلی حال کردم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد