مصاحبه با تعدادی از ترانه سراها

با سلام و درود فراوان خدمت تمامی دوستان و هواداران عزیز سیاوش قمیشی:

بهترین ویژگی کارهای سیاوش عزیز اینه که کارهاشونو هر چی بیشتر گوش بدیم بیشتر علاقه مند می شیم. امیدواریم آلبوم عاشقانه جدید تونسته باشه جاشو تو دلتون باز کنه.  

طبق وعده ای که داده بودیم با تمام سختی و مشکلاتی که سر راهمون بود تونستیم از تمام ترانه سراهایی که توی آلبوم یادگاری با سیاوش عزیز همکاری کردن قول بگیریم که توی یه روز همشونو ملاقات کنیم که این کار با استقبال ترانه سراها روبه رو شد و ما رو مشتاق تر کرد. بعد از کلی تلفن زدنو هماهنگ کردن کارها قرار جمعه مورخ 6 اسفند ، ساعت 5عصر رو گذاشتیم. روز قبل اکثرترانه سراها تماس گرفتن و آدرس دقیق محلی رو که قرار بود دور هم جمع بشیم گرفتن و قول دادن حتما حاضر بشن و برای بقیه هم آدرس دقیق "اس ام اس" ! شد(به غیر از محسن شیرالی عزیز به دلیل مسافت طولانی که از اهواز تا تهران بود و مسائل کاری ).
ساعت 5 عصر خانم شبنم حکیم هاشمی و خانم صفا لطفی به موقع اومدن بعد از دقایقی مهدی موسوی و یکی از دوستانشون  به اسم آقای ارسلان محمودی که یکی از آهنگسازان و تنظیم کننده های فعال داخل کشورمون هستند تشریف آوردن. اما دیگه کسی نیومد! هر چی منتظر موندیم دیدیم خبری نشد. با اولین کسی که تماس گرفتم زینب علاقه بود، خیلی معذرت خواهی کرد و گفت به خاطر مشکلی که واسش پیش اومده نتونسته به ما ملحق شه، نفر بعد شایان جعفر نژاد و بعد افشین مقدم... اما تلفن ها شونو جواب ندادن...! از اکبر احمدی عزیز هم دعوت شده بود مهمون افتخاری جمع ما باشن که متاسفانه ایشون هم نتونستن بیان ولی لطف کردن تماس گرفتن که ما منتظرشون نشیم!!!
بعد از این همه کشمکش ها گفتگویی رو انجام دادیم که می تونین دانلود و تماشا کنین. 

اما موضوع اصلی که میخواستم اینجا بهش اشاره کنم این بود که بالاخره ما فهمیدیم دلیل اینکه تعدادی از دوستان که قول دادن میان و نیومدن چی بود!!! یک دلیل عجیب و باورنکردنی!
نمی دونم واقعا دلیل این حرکت چی بوده ولی حتما شما می فهمین!!! این وبسایت تو دنیای سیاوشی ها بین طرفدارها هیچ وقت با گروه یا فرد خاصی مشکل نداشته و روند کاری سایت حول مسائل خبری از هنرمند محبوبمون بوده و هیچ وقت در مورد شخص یا موضوع خاصی جبهه نگرفتیم. قبل از انجام گفتگویی که با ترانه سراها داشتیم، دوستان عزیزمون که ارادت خاصی هم نسبت بهشون داشتیم به عنوان یک همکار و بیشتر از همه یک دوست، اونا رو در جریان کاری که میخواستیم انجام بدیم قرار دادیم که یک کار جامع و گروهی بشه. اما یکی از این دوستان کم لطفی کردن و درست چند ساعت یا بهتر بگم چند دقیقه قبل از ساعت 5 عصر روز جمعه (ساعت قرار برای مصاحبه) با ترانه سراهایی که قرار بود توی جمع ما باشن تماس گرفتند و به قول معروف زیر آب مارو زدند...! که اگه برین فلان میشه و بهمان میشه! به قول بچه ها دست مریزاد آقا...! حرکت ما یک حرکت سیاوشی بود صرفا برای آشنایی طرفدارا با ترانه سراهای خواننده ی محبوبشون! اما حرکت شما چی؟ نکنه اینم از نوع سیاوشی بوده و ما بی اطلاع بودیم! فقط می خوام یه چیزی بگم و بحثو بیهوده کش ندم! ما برای ملاقات اونروز خیلی زحمت کشیدیم و خیلی خرج ها متحمل شدیم که صرفا به خاطر علاقه به سیاوش بود و دیگر هیچ! اما شما .... عزیز همه برنامه های مارو به هم ریختین که واقعا این کار در شأن کسی مثل شما که الان یکی از پر ببیننده ترین سایت های سیاوشی رو اداره می کنه نبود. حداقل اگه کار ما ایراد داشت یا اشتباه بود می تونستی به خودمون بگی که من واسه این مصاحبه از شیراز این همه راه رو نرم تا تهران و ....!
به هر حال بیخیالِ حرفایی که تو دلم جا مونده...!    

 

و در آخر تشکر می کنم از اکبر احمدی عزیز که واقعا از همه لحاظ سنگ تموم گذاشتن و می خوام بگم همه ما سیاوشی ها منتظر شنیدن آلبومت هستیم با اون ملودی های فوق العاده...! بعد از حامو صواعی عزیز فرشته زمانی عزیز تشکر ویژه دارم بابت همکاریشون واسه انجام مصاحبه. 

 

     مصاحبه تصویری قسمت اول (۱۸ مگابایت)  

     مصاحبه تصویری قسمت دوم  (۱۹ مگابایت) 

     مصاحبه تصویری قسمت سوم (۱۹ مگابایت) 

     مصاحبه تصویری قسمت چهارم  (۲۳ مگابایت)

کنسرت سیاوش قمیشی در آمستردام هلند ۲۰۱۱

با سلام خدمت تمامی دوستان عزیز امروز برای شما تصاویر و ویدئو های کنسرت بزرگ استاد در ۱۹ فوریه در آمستردام هلند رو قرار خواهم داد . دوستان بنده از امروز در وبلاگ خودم غعالیت میکنم و دیگر در سایت تیم قمیشی فعالیتی نخواهم داشت . 

   

دانلود 70 عکس از کنسرت

 

دانلود آهنگ خیلی ممنون – کنسرت هلند 2011 

رمز فایل : www.teamghomayshi.com